fbpx

Samarbejde med virksomheder

Er du virksomhed og interesseret i et samarbejde med Hjernesagen?

Hjernesagen er som en privat forening afhængig af indsamlede midler i form af eksempelvis arv, medlemskontingenter, donationer, sponsorater og salg af varer og annoncer.

Erhvervslivet er en vigtig aktør i arbejdet med at samle penge ind til udbredelse af viden om forebyggelse af stroke. Hertil kommer den vigtige indsats med at arbejde for at de mange ramte og pårørende får den rette støtte og vejledning.

Hjernesagen ønsker at samarbejde med erhvervslivet på baggrund af forpligtende og åbne aftaler. Hjernesagen vælger sine samarbejdspartnere på baggrund af en individuel vurdering. Virksomheder kan eksempelvis støtte med sponsorater, gaver, støtte til kampagner og ved køb af annoncer i foreningens blad og på hjemmesiden. Herigennem kan man opnå eksponering over for foreningens cirka 10.000 medlemmer, cirka 7.000 følgere på sociale medier og flere tusinde daglige besøgende på vores hjemmeside.

Der kan også laves aftaler om foredrag, blodtryksmålinger og andre medarbejdervendte aktiviteter, som passer ind i Hjernesagens sundhedsfremmende arbejde.

Aktuelle samarbejder med Hjernesagen

Bayer A/S

Hjernesagen har gennem flere år haft et samarbejde med Bayer A/S, som blandt andet har været med til at finansiere kampagnen Hjernen er Hovedsagen.  Læs samarbejdsaftalen her.

Boehringer Ingelheim

Hjernesagen og Boehringer Ingelheim har samarbejdet om oplysning om hjernen, hjerneskade og stroke siden 2019. Du kan læse den formelle samarbejdsaftale med Boehringer Ingelheim her.

Bristol-Myers Squibb (BMS)

Hjernesagen har gennem flere år haft et samarbejde med Bristol-Myers Squibb (BMS). BMS har blandt andet støttet kampagnen Hjernen er Hovedsagen, der skal bidrage til, at befolkningen forstår vigtigheden af at passe på hjernen. Læs samarbejdsaftalen for 2017 her og for 2018 her.

Lidl Danmark

Hjernesagen og Lidl Danmark indgik i 2018 et treårigt samarbejde. Hjernesagen rådgiver Lidl i forhold til kædens produkter, mens Lidl understøtter Hjernesagen gennem oplysningskampagner, sociale arrangementer, initiativer og produktsalg. Læs mere om samarbejdet med Lidl Danmark her.

Pfizer

Hjernesagen har haft et samarbejde med Pfizer siden 2019, som bl.a. handler om, at Pfizer er med til at finansiere en flerårig forebyggelseskampagne. Læs samarbejdsaftalen her.