Socialt fællesskab for mænd ramt af stroke
18.08.24
18.08.25
En skøn sommerdag i Fælledparken, hvor fællesskabet for mænd ramt af stroke hyggede med petanque (og fik trænet hånd-øje koordination samtidig).
Der kommer fortsat flere til og sammenholdet bliver stærkere uge for uge. Der er tillige skabt et trygt rum, hvor der både bliver grinet og delt sjove historier, men hvor der også er plads til at mændene kan dele deres oplevelser med at blive ramt af stroke, det forløb de har været igennem og de udfordringer de møder i dagligdagen.
Mandefællesskabet er opstået gennem stærkt samarbejde med BK Skjold og Forum for mænds sundhed (Mænds Mødesteder).
Mange flere gode stunder og udflugter venter forude. Tak til Nordea-fonden og TrygFonden for at støtte initiativet!

Få læst tekst op
Forstør tekst

