Hjælp til bestilling

Senest opdateret: 16. oktober kl. 01:06

 

Indkøbskurv

Du køber en vare i Hjernesagens netbutik ved at klikke på varen/varerne og angive det antal, du ønsker. På den måde lægger du varen i butikkens digitale indkøbskurv.

Når du er færdig med at handle, klikker du på ”Gå til kassen”.

Kassen/Check ud

I kassen kan du se, hvilke varer du er i gang med at købe. Fortryder du, eller ønsker du at ændre antal eller slette varer, er det her, du kan gøre det.

Husk at trykke på ”Opdater antal”, hvis du ændrer antal på en vare.

Er du medlem, markerer du boksen ”Er medlem og får rabat” – det udløser din medlemsrabat. Herefter trykker du på ”Næste”.

Faktura og levering

Her taster du dit navn og din adresse ind. Hvis du er en offentlig virksomhed, skal du oplyse virksomhedens EAN-nummer ved bestilling.

Ønsker du varerne leveret til samme adresse, som fakturaen skal sendes til, tryk ”Godkend”. Ønsker du varerne leveret til en anden adresse, end fakturaen skal sendes til, skal du taste leveringsadressen og dereftrer trykke ”Godkend”.

Betaling

Her kan du endnu engang sikre dig, at du har lagt de varer i kurven, du ønsker dig. Husk at klikke i ”Jeg accepterer handels- og leveringsbetingelserne”, før du vælger at gå til betaling.

Du kan vælge at få en faktura tilsendt eller at betale med det samme med et betalingskort eller MobilePay. Hvis du vil betale via MobilePay, vælger du "Kort" som betalingsmetode. Derefter åbnes et vindue, hvor du klikker på MobilePay-ikonet. Derefter guider systemet dig.

Når du bestiller gratis pjecer, skal du vælge faktura i betalingsmåden.

Yderligere information

Har du spørgsmål, kan du ringe til os mandag – torsdag på tlf. 36 75 30 88 eller sende os en mail på admin@hjernesagen.dk.