Hjælp til bestilling

Senest opdateret: 16. april kl. 11:22


Indkøbskurv

Du køber en vare i Hjernesagens netbutik ved at klikke på varen/varerne og angive det antal, du ønsker. På den måde lægger du varen i butikkens digitale indkøbskurv.

Når du er færdig med at handle, klikker du på ”Gå til kassen”.


Kassen/Check ud

I kassen kan du se, hvilke varer, du er i gang med at købe. Fortryder du eller ønsker du at ændre antal eller slette varer, er det her, du kan gøre det.

Husk at trykke på ”Opdater antal”, hvis du ændrer antal på en vare.

Er du medlem, klikker du i ”Er medlem og får rabat” – det udløser din medlemsrabat. Når du er tilfreds, trykker du på ”Næste”.

Mobile Pay

Hvis du vil betale via Mobile Pay, vælger du "Kort" som betalingsmetode, når du er på vej gennem kassen. Derefter kommer et vindue frem, hvor du klikker på Mobile Pay ikonet. Derefter guider systemet dig.

Faktura og levering

Her taster du dit navn og din adresse ind. Hvis du bestiller varer som institutionsmedlem, skal du skrive et EAN-nummer ind, ellers ikke.

Ønsker du varerne leveret samme sted som regningen/fakturaen skal sendes til, kan du gå direkte til ”Godkend”. Skal du have varerne leveret et andet sted end regningen skal sendes til, skal du taste leveringsadressen først og så ”Godkend”.

Betaling

Her kan du endnu engang sikre dig, at du har lagt de varer i kurven, du ønsker dig. Husk at klikke i ”Jeg accepterer handels- og leveringsbetingelserne”, før du vælger at gå til betaling.

Du kan vælge at få en faktura tilsendt eller at betale med det samme med et betalingskort.

I tvivl?

Er du i tvivl eller har spørgsmål, kan du ringe til os mandag – torsdag på tlf. 36 75 30 88 eller sende os en mail på admin@hjernesagen.dk.